Nope...


Min mamma åkte hem när hon skulle ;) Julen och nyår har avlöpt utan större fadäser och nu längtar jag massor till våren!Jag vet att jag ligger efter med bloggandet... igen.. MEN tiden har lixom bara runnit iväg ute i verkliga livet.

Ska försöka sammanfatta lite kort vad som hänt sen sist:

Fönster:  Fixat o klart! Tusen tack Jeanette, det blir perfekt i mitt rum.
Bilder kommer lite senare när det är monterat o klart.

Mammabesök: Mysigt! Vi var på julmarknaden i Köpenhamn en hel dag och jag har massor med bilder, men dom ligger helt oredigerade i kameran än så länge. Vi julpyntade o hade det bara skönt.

Skapande: Här har det varit kreativt så det förslår.. Jag har nog gjort över 100 kort  sen jag skrev sist.. om det ens räcker. Det har varit fullt upp med nya kort på jobbet + till ett annat roligt projekt (Se längre ner i listan)
Så jag har haft stämpelfläckiga fingrar sen i oktober kan man nog säga.  

Stämpelstafetten: Ja baske mej.. tror ni inte att vårt lag lyckades knipa hem segern i år! JIHOOOO.. 
Tusen tack till mitt toppenlag ;) (Närå, jag har inte glömt er eller forumet.. bara kommit lite av bananen typ)
Mer om detta i ett senare inlägg.

Roligt uppdrag:  Det här är en sak jag varit lite tyst om, men nu är det dags att gå in genom den där nya
dörren ni kanske minns?  Nej, en del har säkert gissat lite, men nej, jag väntar inga barn och nej, jag ska inte flytta eller nåt sånt.

MEN.. (som Tony Irving skulle ha sagt...) Jag har fått i uppdrag att skapa för Stampotique!! 

Jag bara älskar deras stämplar. Ni kanske minns dom fanns att köpa på StoryHouse för ett bra tag sen!?
Korten  jag gjort kommer att finnas i deras monter på CHA-mässan i Usa nu i nästa vecka och jag är superglad över att ha fått chansen att göra detta. Det har tagit en hel del tid, men det har varit så otroligt kul!  Eftersom jag inte vill förstöra nöjet innan mässan, så visar jag bara en liten sneakpeak av korten nu. Men så fort mässan är över ska jag visa..
Ja det blev lite mer än bara kort, men jag kunde nästan inte sluta när jag väl börjat.

Här kommer en liten glimt av vad jag gjort och tills nästa gång, ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Ho ho.nu är katten minsann ute ur säcken

2009-01-20 @ 13:22:44
Postat av: Natasha

Aaaaah!Vill se alla korten nu ju!!!

Miss ya!!!

Kram

Postat av: helena påhlsson

ska bli så kul att se dem hela sen... grattis igen till uppdraget...

2009-01-21 @ 08:13:16
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: coelogyne

Grattis till Uppdraget.

2009-01-21 @ 10:01:10
URL: http://coelogyne.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Va kul för dig!!!

Ser fram emot att få se dessa alster!



Kram Pernilla

2009-01-22 @ 11:25:48
URL: http://peka.blogg.se/
Postat av: Sonja T

Men du ÄR megaduktig Hella o dina kort har jag alltid gillat, ja dina lo's med såklart! Dom är så "Hell'iska", hehe!

Ser fram emot mer än bara en sneak peak:)

Lycka till!



Kram, Sonja

2009-01-26 @ 23:29:22
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Ja jättegrattis Hella...

men jag är förvånad att det inte hänt innan!!! Dina grejer är ju sååååå fiiiina =)

2009-01-28 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback