Veckans låt

I´ve been quite busy for the last couple of weeks.. both at home and at work. I just got some exciting news, and right now I´m in front of a new door in my life. After this weekend I will tell you more. I bit down you will find this weeks chosen song.. The Cure - Friday I´m in love

Efter ett par..tre.. fullbokade veckor, både hemma o på jobbet, (jag ligger efter med massor av måsten) så står jag nu framför en ganska spännande och ny dörr i livet. Jag kan berätta mer om det till veckan!



Tash, jag ringer dig i helgen.. nåt blev fel med betalningen! *sorry*
Yoli, mailar dig i helgen! Vi ska nog kunna styra upp det där ;)
Svärmor, hoppas ni får trevlig på middagen ikväll.. jag kommer med nästa gång! SKickar cuttlebug-dien med Lasse.
Lotta, hoppas ni har det bra.. vi rings!!
Anna, du har ett kort till godo ;)  säg till när du behöver!
Thina, vi får höras av i helgen ang. halloween.. säger bara "kläder!!"
Anneli, jag tror du behöver ett "brandvarnar-batteri" oxå till J´s grej...
Jessica, jaaa mamma, jag ska sluta spela neopets o göra nåt vettigt nu ;)

På gång:
Nytt bloggutseende, stämpelstafett, små uppdrag, mammabesök, julkortskurser, isolering av vinden, Klippning o färgning av hår, göra äppelmust, halloweenpartaj i Köpenhamn..

Veckans låt The Cure - Friday I´m in love


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jodu, du skulle ha sett scenen J ställde till på ICA när vi skulle hämta paketet och de sade att paketet satt fast i Ånge och förmodligen skulle komma på måndag.

Hysteri är bara förnamnet.

2008-10-24 @ 21:08:44
Postat av: Natasha

Amen,lugnt juh!

Men om du skulle få en liiiiten lucka med tid över så skulle du få kunna byta till MiseryWitch goes winter...blink

Vad ska du vara i Köpenhamn?nyfiken

Hittar inte din mailadress förresten...

Kramar/NatashaSomTyckerDetÄrSåUnderbartAttHalloweenKommerSNART!!!!

Postat av: Lotta/ FruH

Låter spännande med Halloween-party i KÖpenhamn!

Ett år var töserna vilt tuperade i håret och massor med grönt spray, men det gröna gav även ett skimmer i ansiktet, så de såg illamående ut....

Ha det gott!

Kram,

Lotta/ FruH

2008-10-26 @ 13:31:47
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Hella .... kul du ringde fel häromdagen :)

Vad är det för spännande dörr ... nu blev jag ju nyfiken.



Ha det gott!



Kram Ulrika

2008-10-28 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback