Mässan i Helsingborg

Hade det inte varit för att jag varit så gräsligt förkyld sista veckan, så hade det kommit ett kreativt inlägg här ;)  Men jag lovar att det kommer! Just nu gör jag halloweengrejer på löpande band tex!

Istället kan jag berätta om vad som händer på mässan på Sundspärlan i Helsingborg helgen den 24-25 september! Läs alla detaljer på 
http://www.inzpira.se/ klicka på "mässa"





Det kommer att vara flera workshops som du kan läsa mer om HÄR
OBS! föranmälan för att garantera plats
Det blir även två föreläsningar som du kan läsa mer om HÄR
Och självklart blir det även en träff för er som vill! 

Scrapträff lördag 24/9:
Anmäl dig till träffen genom att skicka ett mail till [email protected], anmälan är bindande, kostnaden är 195 kr. Begränsat antal platser till 30 st.
I priset ingår lunch och kaffe, utlottningar och tävlingar båda dagarna. Invänta bekräftelse från oss innan du betalar. Betalning sker till bankgiro 755-8992. Glöm inte skriva ditt namn på inbetalningen.

 

Utställare, butiker:
Utställare, butiker 
Arkivet Papper & Design, Atelje Lektyg & Hantverk, Ciliinpapers, Scrapmania, Scrapnet, Stämpelkällan, Pysselmyran, Pysselmakaren, ScrapRoom, Countryscrap, Phunnyface, KiAs Butik, Kortmakaren, Mian´s Scrap & Design och MiMa´s scrapbooking.

 

Utställare Marknadsplats hittills:
Marika & Linnea, Mette Österholm & Henrik Larsson, Nagelhuset, Gitte Bendtzen, Engdahl Design, Annika & Anette, Marianne Wennberg, Fiffi, Anne Gabor, Anna Rydström, Princess Tori, Eva Vadenhe, Annika Hauser, Aleisa Stefanovski.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback