December Kalender - ny stämpel

Här kommer en helt ny julstämpel design HellaBellaDesign.
En kalender med decembers dagar fram till jul.
Perfekt om man vill ringa in ett speciellt datum tex!
Alster kommer inom kort ;)
Vill du köpa mina stämplar?

Företag - maila mig på  hellabelladesign (snabel-a) gmail.com
Privatperson - Be din lokala scrapbutik beställa hem mitt sortiment ;)
Fyller på med alla mina stämplar där löpande.

Återförsäljare

Scraproom
Scrap-Ateljen
Fler återförsäljare är på gång!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej! Du har tidigare varit med och tävlat om en Decomax dekorationssprits. Nu är det väl ändå dags att vinna en? :) Jag har startat upp en tävling idag - där du har chansen att kamma hem en Decomax lagom innan allt pepparkaksbak ;) Var gärna med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback