a new beginning...

Det har varit dött här i bloggen länge nu, jag vet..
Mitt dåliga samvete ligger över mig eftersom jag känner att det är en hel del saker som fått komma i andra hand, bland annat mitt skapande. Jag har helt enkelt haft fullt upp med livet utanför internet, men nu är jag tillbaks igen!
Lite nystart på det nya året kan man säga :)

Vad händer??

Bakom kulisserna fixar jag med en ny bloggdesign - nytt år, ny blogg :)

---------------------------

StoryHouse stänger den 31 januari och har därför utförsäljning på hela
sortimentet av stämplar. 50% rabatt är det som gäller!
Passa på att fynda bland stämplarna som finns kvar, för sedan
kommer dom inte att gå att få tag på. I alla fall tills vidare..

---------------------------

Nya spännande utmaningar och uppdrag ligger framför mig.
Det ska bli en riktigt rolig och föränderlig vår!

---------------------------

Rensar bland mina stämplar och scrapsaker.
En hel del kommer att finnas till salu här framöver....



Önskar er en riktigt skön vecka!


Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Men si där är du ju! Ska bli spännande att se vad som dyker upp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback