Slut på semestern och HellaBella Design!

Nu har jag haft en välbehövlig semester (ganska lång va!) ;)
Det har hänt massor, men jag ska fatta mig kort och berätta lite iaf

- Som jag tidigare nämnt, är jag en av inspiratörerna för Inzpira Magazine,
som just i dagarna kom ut med sitt första nummer!
Finns att köpa hos bla Ica Maxi, Pressbyrån och såklart, dom flesta scrapbutiker!



- Ni minns mina stämplar som såldes hos StoryHouse!?
Nu har jag tagit steget ut och blivit "min egen chef" och ett urval
av stämplarna finns att köpa hos Scraproom i Helsingborg.

HellaBella Design motivstämplar finns på facebook!
Klicka på facebook-logon för att komma dit




Här är ett par av mina nya halloweenstämplar som kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Primia

Ska bli spännande att se dina stämplar!

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback