3D-ram med fågelbur

Mitt första alster för Scraproom blev en 3D-ram som jag med glädje tog mig an!
Ramen finns att köpa i butiken i Helsingborg, där du även hittar
andra träprodukter, askar, ramar mm för alter.

Ramen är grundmålad med vit färg och sedan har jag lagt ett lager vit crackle paint på vissa ställen. Jag använde svart distress ink för att sota på valda ställen för en sliten look.






Papper:
Bo Bunny - Gabrielle Unwritten,
Pink Paislee - Butterfly Garden Botanical Gardens

Fågelbur:
Kaiser Craft - Wood Flourishes Bird Cages

Övrigt material:
Cremefärgade halvpärlor
Text av DYMO, vit fjäder, natursnöre, metallnyckel o lås
(finns massor av charms i butiken!)
bomullsspets, pin med rosa pärla, pappersros och en utstansad blomma.


Tack för titten och trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Natasha

Så GALET snyggt!

Dotter min hävdar bestämt att vi skulle snott det på plats igår!

TACK för inspirationen!

Postat av: Pysselpetra

Så vacker finish på ramen och den lilla blom&nyckeldetaljen är utsökt!

2011-04-20 @ 17:44:51
URL: http://www.mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: Stempeltiger

Hella, this framework is absolutely FANTASTIC.

Great idea and really beautiful design.

Hugs, Swantje

2011-04-25 @ 20:23:22
URL: http://stempeltiger.blogspot.com/
Postat av: Stempeltiger

Hella, this creation is absolutely STUNNING!

Great idea and really beautiful design.

Wishing you a happy day.

Hugs, Swantje

2011-04-25 @ 20:26:07
URL: http://stempeltiger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback