Stampotique Challenge "Easter"

For English viewers, please use the translating tool to the right!
But remember there will be some really quirky translations sometimes ;)

Dags igen för en ny utmaning hos
Stampotique Designers Challenge Blog



Denna gång är det JAG som står för utmaningen med temat
"Easter"

Glöm inte kolla in mitt föregående inlägg som hör ihop med detta kortet. :)

All information du behöver för att delta hittar du i bloggen (klicka på logon för att komma dit)

Mitt påskkort är redan på väg till sin mottagare. Jag använde baksidan på Primas papper
Tropical Lagoon  som passade perfekt med sin gula färg.
Stämplar från Stampotique såklart. Bara älskar kaninerna! och moroten och...

Vill ni vinna egna stämplar från Stampotique, var med på vår utmaning!




Stämplar:

Cube chicks - 9098
Carrot - 6092
Happy Easter! - 5323
Blueberry Bunnies in a Basket - 6098

Alla motiv är färglagda med ProMarkers.

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Cina

Hihi vilken kulig morotsgubbe :D T.o.m jag hade tyckt det var kul att göra påskkort då ;)Kanonfint och annorlunda påskkort!

Kram!

Postat av: Carol Ramsey

Gosh I love how you put your cards together. I know I say that over and over and OVER again, but I DO!!!!!

I am so GRATEFUL that you are involved with us. Thank you from the bottom of my heart. Carol

2010-03-25 @ 19:51:30
URL: http://www.stampotique.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback