Mina nya stämplar hos StoryHouse

Jag har varit lite dålig på att både blogga och dessutom att visa upp mina egna stämplar som säljs hos StoryHouse..  Lovar att bättra mej på bägge punkterna!! ;)

StoryHouse sommarkollektion med stämplar bjuder på både hav, glass och jordgubbar!
Kortet jag gjort visar flera av stämplarna som passar perfekt i kombination med varandra.



Bakgrunden har jag svampat med brun distress-dyna och sedan stämplat båten och färglagt med promarkers. Kompassen och strået är stämplat med gulddyna. Resten av stämplarna; fyren, måsen, sjöstjärna, sanddollar, avlång snäcka och den vanliga snäckan har jag stämplat, färglagt med promarkers och sedan klippt ut.
För extra dimension har jag fäst dessa på 3D-kuddar. Det mönstrade pappret är inte helt nytt, men passade jättebra till det här temat.



Här syns det tydligare där jag monterat motiven på 3D-kuddar.

Ha en riktigt skön helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback