En ny "Stampotique Designers Challenge"

For English viewers, please use the translating tool to the right!
But remember there will be some really quirky translations sometimes ;)

Dags igen för en ny utmaning hos
Stampotique Designers Challenge Blog



Denna vecka är det Kim Howard som står för utmaningen med färgtema:

Använd mossgrönt, ljusgult och rosa. Blått är en färg man kan välja till om man vill.

Mitt kort blev mest mossgrönt och gult för dom rosa partierna syns tyvärr inte på bilden,
men jag hoppas jag kan inspirera er med mitt kort och att ni hoppar på utmaingen i bloggen 
där ni även hittar alla övriga detaljer.

Stämplarna jag använt är:

I made this - 8819
Peggy - 6067
Funky Striped Leaves - 2107
Tangled - 7098

Bakgrunden är en sida ut en dagstidning, målad med mossgrön ProMarker.
Därefter har jag målat kanterna och en bit in med Distress Clear Rock Candy.
Sedan stämplade jag "Tangled" med grön stämpeldyna lite diffust.
Använde en svagt rosa dyna som jag svampade på vissa partier på bakgrunden,
men det syns tyvärr inte på bilden.

Peggy, texten och löven är stämplade med svart och jag har målat vissa partier med vit penna.




Tack för titten och skynda er till bloggen för att läsa mer och delta i utmaningen!
Glöm heller inte att kolla in dom andra tjejerna i designteamet!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Love your card Hella!



Hugs



Vicki

Postat av: Gunvor

Underbart kort, Hella!



Kram, Gunvor

2010-02-27 @ 13:56:05
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Natasha

Fint! (som vanligt!) Behöver påskinspiration,har du något tips?

Kram /Tasha

2010-03-04 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback