Stampotique Challenge Blog

For English viewers, please use the translating tool to the right!
But remember there will be some really quirky translations sometimes ;)

Jag kan med glädje presentera Stampotique Designers Challenge Blog!



Tillsammans med 10 andra superduktiga tjejer är jag, sedan drygt ett år, en del av Stampotique Designers och idag börjar den första utmaningen i vår utmaningsblogg. Länkar till dom andra tjejerna kommer även i min egen blogg så småningom, men du hittar dom alla via den andra bloggen tills vidare.

Utmaningarna kommer att vara den andra och fjärde onsdagen varje månad och man har chans att vinna ett presentkort hos Stampotique!! Vinnaren utses slumpmässigt bland alla som deltar och annonseras när nästa utmaning kommer upp.

Den första utmaningen går ut på att skapa ett "Love Themed Card" alltså ett kort med kärleksfullt tema. All info om utmaningen och hur du deltar finns i utmaningsbloggen.

Här kommer mitt bidrag med Kärlekstema och stämplarna jag använt är följande:

Bowtie, Two Barrettes, Floral Swirl, Two hearts are better then one, Heart Banner



Pappren är från Maja Design och motiven är färglagda med ProMarker pennor, samt monterade på 3D-kuddar.

ProMarker-pennorna jag använt är följande:

Almond (till huden), Cool Grey 5, Pale Pink, Burgundy och Rose Pink

Pennorna finns att köpa hos StoryHouse!

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Vicki

I LOVE your Beautiful Card Hella!!!!



Hugs



Vicki

2010-02-10 @ 13:13:30
Postat av: Valerie

Fantastic card! I love the colors and the stitching!

Postat av: Anonym

The stitching looks wonderful. Love the colours youve chosen. Fabulous card.

2010-02-10 @ 22:16:27
Postat av: jo capper-sandon

ooops, that was my comment above xx I forgot to sign in!

2010-02-10 @ 22:18:08
URL: http://jocappersandon.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Oh Wow, your card is gorgeous! I love everything about it, the colours, the composition, the stamps!

2010-02-10 @ 22:26:02
Postat av: Kim Prince

Sorry Hella, I didn't sign in the first time, the comment above is mine.

2010-02-10 @ 22:27:47
URL: http://www.creative-diversions.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Underbart kort vännen!

Ojoj..det var superlänge sedan jag var inne hos dej å tittade nu. Å du gör lika fina grejer som alltid <3



Hoppas allt är bra annars?



Kram Petra

2010-02-11 @ 17:00:17
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Carol Ramsey

Hella, I LOVE this card. LOVE IT. POLKA DOTS in the background!!! Your color combo is great.

2010-02-12 @ 04:33:23
Postat av: sanna

URCOOLT!!!!! Jag älskar deras stämplar!!! Så tuffa

2010-02-18 @ 21:38:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback