Julkort

Det här julkortet gjorde jag redan innan förra julen, men det hamnade aldrig i bloggen av nån anledning!
Och eftersom en av StoryHouse trevliga kunder, Annika ;) frågade efter det, så måste jag naturligtvis lägga upp det nu då, fast det nästan är sommar än!

Det blev en jättedålig scanning pga att kortet är så tjockt (det var för mörkt att fota nu..men kanske byter ut bilden sen), men jag hoppas ni ser det mesta iaf. Stämplarna är utklippta i flera omgångar o monterade på 3D-kuddar. Allt är färglagt med promarker-pennor och polychromos-pennor.



Pappren kommer från Inkido och även det mossgröna bandet (som ser nästan svart ut) kakformarna i plast kommer från YouDo. Stämpelmärket minns jag inte just nu, får komplettera med det senare.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Jättefint kort, ser fram emot att få veta mer om stämplarna! =)

kram

Postat av: Gunvor

Så fint!



Kram, Gunvor

2010-08-21 @ 09:42:02
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

super fint, hehe du kan vara lugn jag kommer hem lite då och då och klipper så kolla hemsidan eller ring salongen för tider ;) så lätt blir du inte av med mig! Kram

2010-08-22 @ 21:03:36
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Annika

Äntligen!

Tack snälla för att du kom ihåg att lägga upp kortet. Det är precis så fint som jag mindes det och nu kan jag börja använda mina stämplar!

Ha en skön sensommar och höst.

Hoppas att vi ses igen!

Annika

2010-08-29 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback