tjo hej

Jag tänkte "chocka" er med ännu ett inlägg på bara två dar ;) Det blir inte fortsättning på korten till Stampotique, utan först ett beställningskort i brunt o grönt, ett valentinkort till en "free class" på Twopeas. Pappret finns på StoryHouse och är hur läckert som helst.. jag bara älskar October Afternoons papper! Har cuttlebuggat det prickiga pappret med embossfolder.
Tredje kortet kommer från Stämpelstafetten.. Dom här pappren blev årets julfavorit! Fjärde kortet.. ett beställningskort med Quickutz nya fina uggledie. (Lite mörk bild)

     

Ja ni ser att jag faktiskt skapar här bakom kulisserna  även om jag stundvis inte bloggar så ofta.
Det är lixom så mycket som kommer emellan....


Nu ska jag återgå till verkligheten och dammsugaren igen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Finast kort som vanligt!

2009-01-28 @ 10:23:05
Postat av: Ellis

Vad läcker ugglan är! =)

Du har en utmärkelse att hämta hos mig!

Kram

Postat av: SUSANNE

Gratulerar till utmärkelsen!

2009-01-29 @ 10:41:14
URL: http://www.metrobloggen.se/bodybuilding
Postat av: helena påhlsson

så fina kort allihop !!!!

2009-01-29 @ 13:51:02
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback