Crop weekend

På "the Nook" är det crop hela helgen o här är mitt första bidrag till en utmaning att göra ett kort som inte får vara rektangulärt el kvadratiskt.

I morron ska jag ta tag i lite layouter också, men nu är det dags att krypa ner i sängen med sista kapitlen i
boken jag läser .. Det var allt för länge sen jag läste regelbundet, men nu har jag haft ett tag som jag varit ganska flitig läsare. Kan absolut rekommendera den till er som gillade tex "DaVinci-koden".

Melodifestivalen sög värre än nånsin.. jag som är gammalt schlagerfan tror jag måste ge upp nu *suck*

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Vilket gulligt kort!



Vi "missade" Melodifestivalen i går... tonåringarna hade tänkt titta och fick klart OK på det, trots att det satt sju skräniga kärringar i samma rum och pysslade för fullt, men de fastnade i Guitar Hero istället. Och konstaterade "äh, resultatet finns ändå på Internet om en stund" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback