Stämningsfullt och höstpyssel

Först.. eftersom det var lääänge sen, veckans låt:

Bläck med Garmarna (som jag föv vuxit upp i samma musikkretsar som i mina tonår ;) )

 

Mycket höstpyssel, både scrap,kort och lite annat, pågår här hemma på kammar´n.. Jag har faktiskt varit väldans kreativ i ett par veckor. Dock inget på bild, eftersom nya datorn visade sig ha ett felande grafikkort (som nu är fixat) så jag sitter med en dator som är ekande tom på program. Ska installera mitt nya Photoshop inom kort, för jag har massor av bilder att visa. Hela livet ligger back några månader känns det som, men jag betar av...

åsså vill jag åka till Umeå på halloween.. det enda stället i sverige som firar med dunder o brak känns det som! MEN.. ska jag åka hem över julen, så får jag nog inte ihop ekonomin med två resor norrut.

Nä jag tror det är dags att stänga ner o knoppa in nu..

Kommentarer
Postat av: Anneli

trollar kom hit på Halloween....kom hit på Halloween...kom hit på Halloween.....

2008-09-07 @ 21:21:03
Postat av: Pia

hej... har lite frågor till dig ang stämplar... hoppas du kan hjälpa mig... maila mig gärna. :-) [email protected]

2008-09-08 @ 19:43:31
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Gunvor

Kul att du kommit igång igen!

Kram, Gunvor

2008-09-09 @ 19:15:34
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Natasha

Hur är läget nu? Papperschock efter mässan?

Upptäckte när jag rensade bland mina papper att jag är i stort behov av julpapper...he he..

Kram

2008-09-10 @ 22:24:59
URL: http://miserywitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback