Veckans låt

Here´s this weeks selected song.. Die Krupps/Nitzer Ebb - Machineries of Joy. Brings lots of memories and.. well just turn up the volume and shake :D

Jag tänkte på dig Anneli, när jag valde  :D

En mycket bra låt i en extra bra version... Die Krupps/Nitzer Ebb - Machineries of Joy
Massor av gamla minnen... bara att skruva upp volymen o rocka loss!

Och eftersom A tycker att Jürgen Engler är sex-on-legs, så kommer även en bild ;)

just ja.. jo. Tasha, jag såg ditt mail idag först.. kollar sällan den mailen. Fixar det i morrn, o så hör jag av mig ;)



well hey.. jag kan lika gärna bjuda på ett kort oxå!
Klicka för större bild/Click for larger picture


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du skulle se hur jag sitter och hoppar upp och ner vid datorn och tjoar nu...

Tack tack tack!!!!!!!

2008-10-09 @ 12:40:34
Postat av: Anneli

Den är så jävla bra!!!!! Världens bästa låt minst...och Live ska man inte en gå in på...he he..och skitbra att ha i lurarna när man tränar!



Tack igen!



Tjo!

2008-10-09 @ 12:45:29
Postat av: Lotta/ FruH

Halloj! Snyggt kort i bruna nyanser, brunt är en SÅ härlig färg! Hoppas att du gör någon tårta, så man får se din version!

Ha det gott!

Kram,

Lotta/ FruH

Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-14 @ 11:44:44
Postat av: Anneli

Fortfarande skitbra låt. Få se några nya kort nu då?

2008-10-15 @ 12:05:44
Postat av: yoli

heeeeej...

Vad mysigt det var hos reprint... Jag hade en kanonhelg.. :P



Ja, nu är jag redo... Jag fastnade stenhårt för en blogg på blogspot, men jag vet inte om det går på blogg.se. Jag gillar ju inte blogspot annars (ladda upp bilder, lägga kommentarer osv), men det går att få dem himla snygga. vill du kika så kolla här:

www.yolis-design.blogspot.com



Men att byta stil helt kanske generear en massor av arbete för dig, å egentligen så är jag ju BRUN och ROSA... hihi



hmmm jag tror att jag mailar istället...

Maila mig på:

YooRee[email protected]



kramar

2008-10-20 @ 22:17:24
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: yoli

Oj det ska vara understreck mellan YooRee och Storm i mailen... fnisss

2008-10-20 @ 22:20:03
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Ellis

Fint kort! =)

Nitzer Ebb var det längesen jag hörde talas om, tror ett ex diggade dem tidigare! =)

2008-10-22 @ 08:27:30
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback