Japan calling!

Denna månad har jag fått ett litet gästuppdrag för Funky Robot Kit Club och jag ser med stor spänning fram emot att få sätta igång med inspirationspaketet.. temat är japan, japan, japan.. kan lova att jag är sugen på detta! :D

Vill du beställa dig ett paket med härligt freestylematerial, så skynda dig dit.. begränsad upplaga av paketen!

Som en liten kontrast, så gjorde jag detta somriga presentkort innan jag åkte till Tyskland*
Stämplarna hittar du hos StoryHouse, design Marias Stämplar. Bården är Fiskars.

image292
Har även gjort lite konfirmations- och studentkort, men inte hunnit fixa bilder än.. men det kommer!  Även lite scrappat har det blivit och just nu håller jag på med min första 6x12 LO! Tänk att det skulle ta sån tid innan jag provade, men det här var ju riktigt kul!
Fina album i den storleken har just kommit till StoryHouse, i manchester.. jag tror det blir ett sånt album till löning :)

Apropå löning, eller dess icke varande (länge).. min nyaste last är Promarker-pennor.. fan, jag behöver inga fler laster image293 image294image295

Jag vill ha fleeeera pennor!!

på önskelistan:

Meadow Green
Pastel Green
Turquoise
Ruby
Dusky Pink
Burnt Sienna
Soft Lime
Pastel Beige
Amethyst
Blossom
Cool Grey 5

Fast jag får hålla mina hästar en stund, för det blev ju ett par nya stämplar härom dan.. taggtråd, döskalle, kors o flammande hjärtan image297 jo, det kommer kort med dom ;)

* Bilder o story från Leipzig/Tyskland/Wave Gotik Treffen kommer till helgen.
 Du kan kolla dessa bilder så länge.. vems dom är vet jag inte, men det var där vi var.

sooova.. nuu.. image296

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback