Äntligen..

Nu har jag soffat till mej igen, men nu har jag äntligen tagit loss tummen och kan (efter lååååång tid) kora en överlägsen vinnare i min "julkalender"  vinnaren är......  *trumvirvel*




image261

Gunvor!!

Grattis så jättemycket till dig!! (det var svaren på frågesporten som avgjorde) :)  Ett pris kommer inom det närmsta som ett litet brev på posten ;)

Tack alla andra som skickat in recept, bilder, svar på frågor mm. Nästa år skippar jag kalender, för det blev så segdraget *s*

Annars.. jag är tillbaks på nätet igen, lite smått sådär. Har inte riktigt haft tid och ork att sitta vid datorn sista månaderna.. det är annat som tagit tid ute i verkliga livet :)

Var på trevlig scrapträff i lördags och till min förvåning lyckades jag knåpa ihop hela 2 LO, 1 kort och en dörrskylt..
Kryss i taket, det var inte igår jag klämde ur mig så mycket på en gång!
Bilder kommer en annan dag, för jag måste ladda batterierna i kameran först.

Har du inte redan sett påskstämplarna från Marias Stämplar på StoryHouse än, så tycker jag genast du ska ila dit och spana in dom... strykande åtgång på påskstämplarna kan jag lova!
Själv är jag numer ägare till dessa:
image262image263image267
image265image266


och jag blir inte förvånad om jag "råkar" komma hem med nån fler sen i veckan :D

I morrn är jag ledig och ska ägna dan åt att städa och scrappa tänkte jag. Har ett par projekt på gång, som bara ligger.. dags att färdigställa lite nu!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Så GLAAAAD att du är tillbaka!
Måste också ha den där krossadeäggradsstämpeln.

Postat av: Gunvor

Oj, va kul!!! Tack snälla Hella!!!!
Och välkommen tillbaka till "nätet"! Jag har saknat dig och dina underbara alster!

Kram, Gunvor

2008-02-04 @ 06:34:37
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: yoli

Äggkrosset var ju onekligen roligt!! :P

vad fin din blogg är nu.. den är som ny varje gång jag kikar in... underbart...

kram

2008-02-20 @ 14:52:10
URL: http://www.yolis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback