Pastelliga drömmar

Min hemmablogg har fått gå i graven och delar numer utrymme med den här bloggen.. Tanken var att jag skulle sova nu, men si det gick inte.. så då är det bättre att kliva upp o blogga lite shopping i stället ;)

Idag har jag o Lasse varit på shoppingturné! En tur på Rusta och jag är extremt glad och nöjd, kan jag säga.
Tabletter i plast med blommor, matchande servetter, ny sop och en underbar köksvåg i plåt.. 129 kr!! rena fyndet

image284 

Nu är det bara några små saker jag letar efter, för att jag ska kunna bocka av allt på kökslistan.. (tror jag)
Well.. en Kitchen Aid kan man ju bara drömma om, hiskeligt vad en sån kostar! men ändå..  Förkläde ska jag nog prova att sy. En variant som bara räcker från midjan o ner, med en liten volang.. det blir riktigt retrohärligt :)

image285

Nä, jag gör ett försök till att sova!


Kommentarer
Postat av: Jessica

I morrn blir det en tur till Rusta alldeles bestämt!

2008-04-08 @ 13:32:36
Postat av: Milo

Petar på... Har du fått mitt mail? Är lite sugen på stämplarna från Stampotique! =) =)

Kramar på! // Milo

Postat av: Augusti_73

Superfina fynd! Jag drömmer också om en Kitchen Aid...

2008-04-18 @ 11:26:33
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/
Postat av: electra

Hur kan jag missat din blogg så här :O jag älskar den *^^* v ar hittar du alla söta blommiga saker =( avis

2010-02-23 @ 10:55:23
URL: http://metrobloggen.se/bettyboom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback