Veckans låt

Jag har ju förstått att alla inte delar min musiksmak, men för att blidka några av er som tyckt att jag valt kassa låtar hittills, så blir det Old School galore idag! Lyssna o njut.. 80talet må ha varit skumt o flippat på många sätt, men musik kunde dom baske mej göra.. Varsågoda, här kommer A Flock of Seagulls med Space Age Love Song



Ikväll blir det scrapträff på
StoryHouse o sen ska jag ev klämma in ett besök på mässan i helgen oxå. Håller fortfarande på med min sortering av scrapgrejer.. det lär nog ta en stund, men jag tror det kommer att bli jättebra! Så skönt att veta var allting är.. det är pinsamt att säga, men jag har hittat grejer o tänkt "ojdå, hade jag en sån här!?" image217 skam på torra land.. man borde veta vad man köpt, annars har man kanske för mycket grejer.. fast nu blir det ordning o reda iaf!! Har även börjat läsa "Rensa i röran" o det var otippat peppande.
Nähej, nu måste jag gå o göra mej i ordning.. sicken slöfock man är.. här är klockan 3 på eftermiddan o jag sitter o har inte ens borstat håret idag .. Nä, dags att göra mej fiiiiiin  image218

ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Meh...vilken FRISYR!
Ja du,de kunde verkligen göra bra musik på 80talet!
Mina stora favoriter på den tiden var Duran duran!

2007-09-28 @ 17:02:30
Postat av: Sonja T

Wow, vilka flashbacks man får då, hehe:)Ja 80-talet var en unik tid där rocken o synthen var en salig blandning, iaf för min del:)
Coolt Hella!
//Sonja

Postat av: Laila

ASG Vilken härlig video du har hittat. Oj, vad jag kastades tillbaka i tiden.

2007-10-03 @ 11:16:22
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback