Veckans låt

Eftersom jag märkt att fler o fler med samma musiksmak som mig, hittat till min blogg, så tänkte jag göra ett nytt inslag i min blogg. Ett komplement till pysslet, musik i bakgrunden för dom som vill.. 

Så här kommer den första "Veckans låt - Hemma hos Hella"  Gruppen är Blutengel

 

En bild på vår monter på mässan. Söndag morron innan det öppnade..

 

å till sist en bild på mitt lilla monster.. sömnig o trött.. :)



Dags för lunch o sen göra kort med mina nya stämplar :)

Just ja.. apropå stämplar.. StoryHouse har fått en ny stämpelleverantör! kolla in vettja..

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

en av många bra låtar med Blutengel!
Ser ut som ni hade en liten mysig monter där på mässan =)
NU ska jag in å titta på eran hemsida!! =)
Kraaam

Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Du Hella... Såg att du hade en liten skylt på en annan blogg där det stod att du designat... Hur fungerar den tjänsten? Tycker min nybörjarblogg är så tråkig, men jag har med nöd och näppe lyckats få in en Slide och en klocka... Skulle vilja byta utseende, och lägga in de små utmärkelserna jag fått... Jag har försökt, utan (vettigt) resultat... Har du lust att hjälpa till, eller vet du någon som kan?
Kram från Lisa

2007-09-21 @ 00:25:41
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Sonja T

Tack för att du inviger mig i ännu en suverän grupp - kanon:))
//Sonja

2007-09-22 @ 11:28:06
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback