Nattsuddare

Det är lite stressigt nu, men snart kommer jag ikapp mej..  Några där ute borde jag hört av mej till för länge sen, men håll ut.. om ett par veckor är det lite lugnare omkring här!

Till helgen åker vi till Göteborg för att delta i
Stämpel o Scrapmässan och det ska bli jättekul!  Känner mej lite förkyldig, men jag har sovit massor idag o ska fylla på med echina.. ja vad det nu är för sort jag har, så jag håller över helgen :)
Den som gillar mest av alla, när jag känner mej trött o krasslig.. det är Lukas det image199  Lille hårbollen.. han älskar att ligga på min mage när jag krupit ner under filten i soffan.. där kan vi ligga halva dan o gosa! och det har vi minsann gjort idag! och kollat på dom absolut sista avsnitten ever av Gilmore Girls image200 hur ska man klara sig utan dom nu??

Nähä, jag tror det är dags att sova nu..  hivar in lite gammalt som inte kommit med här innan.

   

 
Den här bilden är SÅÅÅ suddig, tyvärr!, men jag måste bara visa hur knaskatten brukar ligga i soffan image204

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja hur ska det gå utan Gilmore Girls?? Jag vet inte hur jag ska klara mig... Jag har lurat Johan att börja titta så vi har sett de 6 första säsongerna. Halva sjunde hade dock redan gått när vi började kolla på de första så den sista halvan av sista säsongen har vi inte sett ännu!! Ska bli så kul!! Nu väntar jag på release på 7:e säsongen på DVD.
Kram
Ulrika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback