häpp

Jora, se.. jag är snart på gång igen. Det har varit lite mycket bara o jag känner mej dessutom lite förkyldig..

Jobbat sent idag för att få in alla varor som kom på
jobbet idag, men ändå en låda kvar till i morrn.. så man har att göra typ hehe.. Sjukt fina papper har vi fått hem! Fick hem ett att prova igår o jag kunde nästan inte slita mej..
Vita, tjocka papper som man själv ska färglägga och dekorera!

Lasses kommentar:  "mehh.. va dåligt.. ser ju jäkligt trist ut med bara vita papper" 
jag:  "men man ska ju måla dom själv ju" 
Lasse:   "det är ju som när man gick i skolan.. sånt där i matteboken, när man skulle fylla i efter siffor"
jag:  "men tycker du inte det blir fint då??"
Lasse:  "jo det blir det väl, men det är ändå lite snålt att det inte är färdigmålat" 

Ja vad säger man?? Dom fattar inte riktigt grejen tror jag hehe

image227

Jag provmålade det till höger, i rosa, grönt, guld o svart.. så här långt. o så lite glitter. Har använt akvarellpennor till blommorna, men jag ska testa med twinklings på texten tänkte jag.. Just nu ligger den kvar på jobbet, men jag ska måla klart den o visa sen, för det vart himla bra om jag får skryta lite själv ;)

Nä nu ska jag gå o ta mej en glass och vänta på att jag ska iväg o hämta Lasse på jobbet..
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Lasse, Lasse... :))))

Ska bli urspännande o se resultatet - tycker jag iaf:)

Kram Sonja

Postat av: petraso

Karlar,karlar.....

Du darling du ska till Arken va ;) och fika med den där galningen från kungälv???

Kramis Petraso

2007-10-19 @ 14:53:21
URL: http://peetraso.blogspot.com
Postat av: Chruss

Men, vilken läcker layout på bloggen!
Snygga papper - ska bli spännande att se det färdiga alstret!
kram

2007-10-23 @ 08:51:05
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: SannaF

WOW vad cool din blogg har blivit!!!!! I love it!
/SannaF

2007-10-26 @ 15:53:29
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback