buuu på er!

Halloween är väl typ över nu.. vi har haft scrapträff på jobbet som var trevlig, men varm.. (även om en del frös ;) )

Tog en hel del bilder, men jag måste gå igenom dom nån dag.. en liten glimt iaf!

image228 image229  image231 image232 image230
Uppifrån vänster: Pernilla, Malin, Nina, Ingela, Jessica, Lisa.. o så jag, jag fick bli svartvit, så min fina finne på hakan inte syns :P
image233  *mjau.. purrrr*

Nu väntar sängen o imorrn ska jag på julmarknad på Vrams Gunnarstorps slott

Gonatt på er, alla små monster ;)

(japp, jag har varit ovanligt lite på nätet på sistone.. det är lite mycket nu. Snart blir det bättre.. hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: petraso

Åh va söta ni var!!!!!

Hoppas vi ses nästa helg???

Postat av: Pernilla

Hmmm söta vet jag ju inte om vi var......
Men trevligt hade vi!
Hella- "skäggvårta" över finne ett bra tips till nästa gång!
;)

/ Pernilla

2007-11-04 @ 18:30:10
URL: http://www.peka.blogg.se
Postat av: Natasha

Tack för en trevlig träff!
Hoppas vi ses snart igen!
Kram

2007-11-04 @ 23:18:42
URL: http://miserywitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback