Äntligen närmar sig julen..

Jajjemän, här har det varit halloween länge nog, men nu är julen inte långt bort bakom hörnet!

Här kommer veckans låt Tyskarna från Lund - Achtung X-mas vi måste ju ha lite julstämning här ;)

 

Har fått upp tempot i stämpelstafetten nu och det är ju så typiskt mig.. när det börjar ta slut på saker, då kommer jag igång.. oh well..  Tog mej i kragen och uppdaterade här. Har varit på gång i flera veckor, men inte blivit färdig förrän nu.  Helgen är vikt åt kortmakande i första hand och röjning av div pappershögar däremellan.
Bara en vecka till advent och då ska jag baske mej ha julstädat färdigt! Mamma kommer om 1½ vecka oxå, så jag vill ha lite ordning tills dess, så vi bara kan ta det lugnt när hon kommer.

Har köpt hyacinter i andra omgången nu och har en massa fint julpynt som jag bara längtar efter att sätta upp. Min utdöda trädgårdsblogg får nog begravas för tid och evighet, för jag orkar inte uppdatera där med. Så inom kort kommer det även lite "julpyntat - hemma hos Hella" här i bloggen :)

Kan inte visa så mycket av det jag skapat än, så jag säger väl gonatt så länge.. image249

Kommentarer
Postat av: Natasha

Så vinterfint du fått det här!
Önskar så att jag kunde "fixa till" min blogg jag med!
Och du,vill ju se fler av dina alster!(Framförallt är jag nyfiken på dina ATC)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback