Utmanande

Hoppade på denna utmaning som jag läst hos flera av er andra..

Tre saker jag inte förstår:
* Varför jag inte kan bli bättre på att organisera mej..
* Varför det finns så mycket missunnsamhet omkring oss
* Varför människor lyssnar mer på skvaller än tar reda på fakta

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
* Kameran
* div "junk"
* En burk Panodil

Tre saker jag gör just nu:
* Spelar
Neopets
* Kollar mail
* Lyssnar på Anna Ternheim

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Åka till USA
* Få ordning här hemma
* Jobba med det jag kan o trivs med

Tre saker jag kan göra:
* Prata i telefon... LÄNGE!
* Spela datorspel
* Sy

Tre saker jag inte kan:
* Åka karuseller.. läskigt
* Ekvationer - rena grekiskan
* Prata så bra engelska som jag skulle önska

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Tystnaden
* Mig ;)
* Bra musik :)  Depeche Mode, Kent, Anna Ternheim, Clan of Xymox.. just för dagen

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Vill bli bättre på bildredigering
* Fota bättre
* Uthållighet

Tre favoriträtter:
* Thai-buffé
* Pizza
* Tacos

Känner ni er sugna på en utmaning, så hoppa gärna på tåget!
image120

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tror vi har väldans lika smak på musik! Clan of Xymox är givna! Depeche också såklart!

Men Kent?! ..*rysa* Nej tack!
;P

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback