Rally

I helgen har det varit utmaningsrally och  jag hann med nöd o näppe, två utmaningar. Vi har haft nattbesök från Stockholm i natt, vilket såklart var jättekul.. men jag hann inte pyssla nånting igår o deadline var redan kl 12 idag. Men jag fick iaf nästan 2 timmar på förmiddan idag o på den tiden hann jag vara med i utmaningen  Kortutmaning - Mors Dag

image129

och utmaningen Scrappa en nyttogrej

 klicka för större bild.

Ett kort till mamsen alltså och en praktisk liten ask. Vem har inte gömt undan tampongasken i badrummet när det kommer gäster!? Den här är ganska diskret o bra mycket trevligare :) 

Nä nu får jag allt gå o pyssla vidare! Det var så många kul utmaningar, så jag tar med mig ideérna till sen.. ett är redan påbörjat. Kommer väl här inom kort..

Förresten, jag lovade ju att hojta om FREESTYLE SCRAPBOOKING kursen på StoryHouse!
hojt hojt!! nu ligger info under kurser på sidan. Inte missa ;)
Ta ut svängarna ordentligt o våga scrappa lite "vildare"!

*swoooooosch, iväg till pysselhörnet*
__________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Natasha

Vilket fint kort!!!!
(DEn stämpeln vill jag ha!)
Och asken-vilken kanonide´!!!
Jag kommer förhoppningsvis snart till Ängelholm och kollar in butiken "live".
Kram/N

2007-05-20 @ 17:49:24
Postat av: Anneli

Piffiga saker även om asken var så piffig så att folk nog kommer att kolla vad som är i...en vanlig tampongask vet man ju redan vad den innehåller. :)
Dessutom, om du känner folk som blir förfärade över att kvinnor i fertil ålder har tamponger och annat hemma är det nog bättre att säga upp bekantskapen med dem tror jag för isåfall är de nog Livets Ordare eller nåt. Så det så! :P

Postat av: Pia

Åhh vilket jättefint kort du har gjort!

2007-05-20 @ 22:42:26
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Gunvor

Jättegulligt kort Hella! Lite annorlunda för att vara du - ny stil? ;)
Och jättekul idé med tampongasken.
Kram, Gunvor

2007-05-21 @ 08:50:36
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Cina

Och hur vackert var inte detta kortet !! Åh så fint det är Hella!
Och massor av kramar får du av mig som tack för vinsten som kom idag :) Och jag fnissade glatt över din lapp - känner igen det där med oorganiserad röra :D
Tack och hoppas du får en bra vecka !
*kraaaaaaam*

2007-05-22 @ 00:38:21
Postat av: Augusti_73

Såg ditt kort och din ask på Rallyt, jättefina båda två!

2007-05-22 @ 13:40:59
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/
Postat av: Sonja T

Grattis till vinsten på scraprallyt - diggar verkligen din tampongask, tihi!
//Sonja

2007-05-23 @ 19:21:12
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Gunilla/Nilla

Det var ett gulligt kort du gjort. Gillar verkligen den där stämpeln. Gulligt med alla blommorna.

2007-05-24 @ 23:34:47
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Helena /pixelit

Jättefina!Både kort och ask.
Jag kikade in här för ett tag sedan och såg bilder på ert hus,blev nyfiken och vill gärna se fler bilder.Ladda upp,ladda upp!!Så kul att se hur andra bor.
kram och ha en fin helg,

2007-05-25 @ 09:56:50
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Grattis Hella.. Jättekul ide´o tamponasken=)

2007-05-26 @ 09:25:37
Postat av: netha

Sån kanonide med tampongasken, den blev ju jättefin. Jag älskar när man gör vanliga saker så fina. Kuligt.
Och din sommar sida gillar jag med.
ha en bra dag.

2007-05-28 @ 09:28:05
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback