Scrap o snuva

Idag är en perfekt dag för att sitta inne (med gott samvete) och scrappa.. mulet, lite regn o förkylning.. en perfekt kombination :) Just nu sitter jag o grejar med en utmaning som ska vara klar till i morrn, men jag har glittrat o 3D-lackat, så jag kan inte ta i nånting förrän det torkat.

Tänkte köpa en stämpel igår när jag var på Panduro, men den verkar vara slutsåld :(  står så på deras hemsida oxå tyvärr.. om nån har den o vill sälja, så hojta till bara! :D  Den hör till nåt kit med Tilda-stämplar, så jag kan för all del köpa hela kitet, men det är den här jag helst vill ha ;)

image143

Nä fy, här får jag inte fastna... måste fortsätta med min LO..

glöm inte..... *pekar på stämpeln*  image144

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

jag köpte just denna stämpel (hela kitet) i tisdags!! *retas* ;P
Nästan enbart för just den stämpeln faktiskt!! *me love*
Må gott vännen å krya på dej!
kram kram

Postat av: påhlsson

den är bara för söt men tyvärr har jag inte den....

2007-06-14 @ 22:09:58
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Jessica

Vaaa..., en stämpel som du INTE har?!?

2007-06-15 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback