Flitiga fingrar

Idag har här scrappats.. jäklar i det! Har hunnit med 2 kort + färdigställt ett gammalt, scrappat en LO o håller på att göra klar en annan. Så kul när det flyter på och man kan sitta i lugn o ro. Tänkte fortsätta en stund till, men sen ska jag se Psyche som började på 5:an förra veckan. Rätt rolig deckarkomedi-serie faktiskt.

I morrn är det jobb, men planen är att fortsätta pyssla i helgen.. det ska regna och jag har en skitfräck idé på gång.
Här kommer dagens kortsamling..

   

Båtkortet är till pappa, som fyllde år för ett tag sen.. han har inte fått sin present än :/  men snart kommer dom hit, så vi får fira oss allihop då :) Båten på bilden är så perfekt till honom! Den ser exakt ut som hans fiskebåt. Den o måsen kommer från Arkivet. Grillkortet är bara för att.. och hästen gjorde jag på scrappiz-träffen i våras, men jag har gjort klart det helt nu.
Dagens LO var till en tävling på scrappiz med "Band-tema" kunde inte passa mig bättre.. jag med min kasse band :D  Det här temat o bilderna var givet till skissen vi skulle använda oss av! Tyvärr hann jag inte få mina foton i tid, så jag har skrivit ut på papper själv bara.. men det går ju det med.
Bilderna är från Stockholm Pride 2005. Hoppas det tajmar så vi kan åka dit i år igen.



Nu ska jag kolla vidare på  Doobidoo o göra klar den andra LOn :)

Kommentarer
Postat av: påhlsson

allt e fint, men jag älskar Häststämplen...ångrar att jag inte köpte en på mässan....

Postat av: Anneli

Du är ju värsta produktiv för att vara sjuk och allt...heja heja!

2007-06-15 @ 23:14:17
URL: http://disspinnen.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Å så mycket fint du fått till Hella! Och även om jag inte scrappar själv btycker jag att LOn från Pridefestivalen var underbar.
Hojta till om du kommer till Stockholm i år - kanske kan vi hinna ses en stund?
Kram, Gunvor

2007-06-16 @ 09:21:38
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: cattis

Vad många läckra kort!! Hästkortet där uppe gillade jag jättemycket!

2007-06-16 @ 18:40:59
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Helena

Vad duktig du är. Jättefina kort!
/Helena

Postat av: netha

Oh, jag älskar dina kort så fina är de.
Jag bara älskar havskortet och hästen med förstås, ser ut som våran lilla pålle när han får gå ute en sommardag.

2007-06-17 @ 09:23:34
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Ejris

så somriga underbara kort du fått till=)
kram

2007-06-17 @ 11:09:06
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Helena

Var bara tvungen att kika runt lite :) Gillade kortet med fiskebåten, men de andra var såklart också jättefina :)
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback