Det var inte snabbt..

..men ganska långsamt jobbat ;)  80tals träffen vi hade på StoryHouse i våras var supertrevlig o jag vet att många varit nyfikna på bilderna. Jag har varit både seg o lat, men nu äntligen, har jag tagit mej i kragen och lägger upp dom här :) Håll till godo, här kommer ett gäng superscrappare i fantastiska munderingar!



Jag hoppas jag fått med dom flesta.. tyvärr vart väldigt många bilder suddiga och dåliga, så det här är vad som blev åtminstone visbart i kvalité. och nej.. det finns inga bilder på mig själv, eftersom det var jag som var papparazzi ;) Om nån råkat få med mig på ett hörn av sina egna kort, så hojta gärna till! det är alltid kul att ha nån bild på sig själv oxå..

Kommentarer
Postat av: Andrea

hallo, danke für deinen kommentar bei twopeas. du machst auch sehr schöne sachen. ich habe mir eben ein paar magnolia stempel gekauft und freue mich darauf diese zu benutzen.
liebe grüße
andrea

Postat av: Karin

Men hallå, som jag ser ut, sitter och gapar på det viset. Asg, men det bjuder jag på.

2007-06-25 @ 15:24:52
Postat av: Malin.d

HiHi ser ut som om ni hade det jättekul!!!
Men va FÅR scrappaffärs ägare ta semester ;) det trodde inte jag, här har man sparat å sparat å när man äntligen ska handla har ni STÄNGT!!! Hur ska jag kunna vänta tills den 2 juli;) *s*
Misstänker att ni e så välförtjänta av semester, så jag får väl sitta här å rulla tummarna tills den 2 juli då, tycker att ni har en sån himla bra butik med ett varierat utbud med saker man
inte hittar över allt! Toppenbra helt enkelt!
/ Malin

2007-06-25 @ 21:48:38
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Ulla

Åååå, så fina ni var, man blir riktigt nostalgisk.

2007-06-27 @ 20:16:37
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: helena påhlsson

Tur att inte jag hamnade på kort. Ang ramen så hittade jag den på nån av länkarna man fick på swescrapbloggen ( tror jag ) . Tyvärr är min egen dator på lagning men när den kommer hem igen och jag e tillbax efter en veckas sem kan jag maila dem till dig om du inte hittat dem....

2007-06-28 @ 22:28:04
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Marie

Hysteriskt roliga foton, ja alltså 80-talsutklädnaderna =)

2007-07-05 @ 18:02:25
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback