Det känns ingen skillnad!

Jaha, då var jag ett helt år äldre.. det känns nog ingen skillnad.. Lustigt att folk frågar hur det känns eg! Jamenar.. igår var jag inte ett helt år äldre, men jag kände absolut inget när klockan blev över midnatt ;) Så, nä.. det känns nog ingen skillnad att bli äldre, så länge man känner sig ung i sinnet (seriöst Hella.. hur pretto lät inte det där då!? *urk*)
image141
Och inte blev jag vuxen i år heller :D så bra, då kan jag fortsätta leka med Barbie ett tag till!
Dagen har varit lugn o skön iaf. Inga släktingar från norrland, däremot paket o blomstercheck från mamma o flera glada SMS o samtal. Släkten här nere vilar upp sig tills om några veckor, för då fyller Lasse "gubbe" . För en gångs skull, är jag helt oskyldig till kalasplanerna! Har inte den blekaste aning om vad som kommer att ske och det känns lite konstigt, men samtidigt skönt. Det blir inte något firande här hemma iaf o han ska fira tillsammans med en barndomsvän.. så jag väntar med spänning på att höra vad dom klurat ihop!

Vi bestämde oss att skippa presenter till varann i år och i stället har vi varit och köpt en fin, dyr och efterlängtad present till oss (mest mig hehe)
image140
Äntligen en snajskamera!!  Just nu sitter batteriet på laddning och i morrn ska här lekas paparazzi *whohoo*
Jag är så himla glad för den!

Men varmt är det iaf.. när det är typ 30 grader varmt, då är jag helst inomhus! Idag har vi varit ute o handlat en sväng o sen har jag legat på soffan o pustat halva eftermiddagen. Borde ha druckit mer vatten, men men..
Vi åt en god middag bestående av varmrökt lax, färskpotatis o kall dillfraiche med ruccola/fetaostsallad mm..
En ganska trivsam dag vill jag lova, trots att vi inget kalas hade :)

Nu ska jag gå o klappa lite på min fina kamera igen..  hajj!

Kommentarer
Postat av: Thina

Men hadde inte du en sån kamera eller köpte ni inte en då för nåt år sen? Jag kanske rör ihop det...
Jag köpte en nikon (såklart..) För ett tag sen och den är grym! Rätt lätt att använda även om jag inte har hittat alla grejer på den än...men det är en bra leksak:-) Har ingen koll på canon, då jag är fixerad vid nikon...hm för att jag inte har råd att köpa hasselbland typ...nä jag är inte alls märkesfixerad...
Då hadde du en lugn dag:-) Å så Lasse blir så gammal nu:-)

Postat av: Anneli

Jag får den? :)

2007-06-11 @ 17:42:07
URL: http://disspinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback