Det är sååå varmt!

Jag skulle ha varit iväg o köpt minneskort till kameran idag, men jag orkade bara inte.. Man ska väl inte klaga på värmen eg, men jag pallar inte 30 grader *puh* Har hållit mej inomhus hela dan, sånär som en tripp till brevlådan, så foton kommer senare! Klockan är 23.30 alldeles strax o det är fortfarande 19 grader ute..

Klämmer in en bild på en LO jag gjorde för ett bra tag sen (det är flera kort o LO som står på StoryHouse som jag inte fotat än..)

 (har blurrat ansiktena, eftersom det är "lånade" töser) :)

Min hals är rivig o jag nyser hela tiden :/ Har nog åkt på Lasses envisa förkylning nu.. har klarat mej rätt bra hittills, men sommaren är nog inte favvotiden att bli sjuk på iaf.
Apropå sjuk, så mår lille Lukas inget vidare.. Han har kräkits flera dar i rad nu o det är inte som vanligt, hår o slem, utan mer. Har fått lite olika besked om vad det kan vara, så nu ska stackarn vara fastande 24 timmar o sen ska vi prova med pyttesmå portioner för att se om han får behålla maten. Kan vara matallergi o eftersom vi provat lite olika nya sorters mat på sistone, så kan det vara rätt troligt. Mår han inte bättre i slutet av veckan, så ska jag ringa veterinären. Jag lider med han när han traskar runt i köket o undrar var fasen hans matskål är.. dessutom är han rätt brydd över att det står byttor med vatten överallt på golvet, eftersom han måste ha rikligt med vatten. :)

Hade tänkt göra ett par kort idag, men det kom helt av sig.. Har photoshoppat halva dan, så jag är näst intill fyrkantig i ögonen nu :) Snart dags att (försöka i värmen) sova, men först måste jag neopetsa lite ;)
Joo.. Neopets ÄR kul!.. och beroendeframkallande  ;)  www.neopets.com

hajj på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe..snygg Ringublurrning av ansiktena... :)

Postat av: Anneli

Kul ny presentationsbild också såg jag nu... :P

2007-06-12 @ 09:39:12
URL: http://disspinnen.blogg.se/
Postat av: påhlsson

på tal om ingetså kom min tidning igår.... och den Lon i inlägget är supersnygg...jag har ju sett den i real life...

2007-06-14 @ 13:11:13
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback