Semester

Efter att ha varit utan internet i drygt 4 dar, så klättrade jag nästan på väggarna! idag äntligen, fick vi tillbaks det.. är så van att kunna göra alla ärenden på nätet o så helt plötsligt går det inte.. så ni som väntar svar på mail, forum osv, hav tålamod.. jag ska försöka hinna ikapp så fort jag kan ;)

Jo, jag har scrappat lite, men jag hinner inte lägga in bilder nu.. det kommer!

I varje fall åker jag på semester till norrland i morrn.. el ja, idag kan man ju säga, eftersom klockan passerat midnatt ( i vanlig ordning)  så jag kommer att ha ganska begränsad internet-tid där oxå, men jag kollar in då o då och kanske kommer här nån bild på semesterfirarna :)

Så ha det skönt alla, var ni än är och vad ni än gör!!  hajj!

Det var allt från Hellanyheterna för i afton....

... och nu blir det reklam.... (klicka på bilden)

image183

Kommentarer
Postat av: yoli

hej hej... är det ok om jag länkar till din blogg... tycker så mkt om det du gör... :)
jorie..

Postat av: Gunvor

Ha det gott i Norrland Hella! Jag antar att du redan passerat mina trakter och korvmojjen i Månkarbo ;)
Kram, Gunvor

2007-07-26 @ 20:46:08
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: petraso

Tusen tack för kortet med innehåll!!!!!
love it ojoj

2007-08-01 @ 17:21:05
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: DesignAnnique

Hur var Norrland för din del? Vi hade märkligt myggfritt... :-)
Kolla i min blogg också, har en överraskning till dig!

2007-08-10 @ 10:11:45
URL: http://designannique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback