80-tals återblickar och shopping

74222-76

Är du som jag, helt galen i 80-talsmusik och bor i närheten av Ängelholm?! Då tycker jag du ska skynda dig att kolla in
DETTA 

Lite kort ang. frågor om förbeställningen av stämplarna:

Tyvärr säljs dessa enbart monterade, vi har kollat, så det är tyvärr inte mycket vi kan göra. Jag vet att många, inkl. jag själv gärna skulle handlat omonterat, men som sagt.. inte mycket att göra åt.  Men vad gör man inte för att få dessa coolingar i sin samling ;)
Datum för beställning är inte helt spikat, men jag skriver här när det är klart och info kommer på hemsidan oxå! Skulle tro nån gång i nästa vecka...

Så.. då var reklampausen slut för idag :)

Idag har jag varit energisk.. för att vara jag! Upp i ottan.. *hrrmm* ja ja, kl 9 då .. men jag ÄR trött på mornarna!!  Sen iväg till stan för att prata med fabbro doktorn. Vidare på en snabbshopping på stan. Ett stycke tvärrandig tröja inhandlad (mycket piffig!) + ett halsband med ett silverhjärta. Efter det åt Lasse o jag lunch på stan, för att ha ork med sista shoppingvändan.. ett par varv inne på Bohaget (min absoluta favvoaffär när det gäller inredning) och jag kommer ut med ett påskägg i "antiksilver" (det lilla på bilden) och ett ljusfat i porslin till mamma.

74222-78

Hem o lämna gubbe hemma o vidare till Ängelholm för en stunds pyssel och klurande på scrapträff. Hem o hämta gubbe, handla, fixa mat o se Gilmore Girls, Desperate Housewifes och dokumentär om sekter.
Så nu sitter jag här o känner att jag hann med mycket idag och nu ska jag ta min nya scraptidning och lägga mej o läsa :)

natt natt..    74222-77

Kommentarer
Postat av: helena påhlsson alfons10elias

ojojoj ska man våga ?? Klä ut sig ? Det verkar ialla fall skoj, man kanske borde fixa skjuts??

Postat av: Natasha

Wow!Det där låter som en träff för mig!Var finns mer info?Eller det är fulltbokat?Kramar från er kvarleva från 80-talet.

2007-02-21 @ 11:10:18
Postat av: Sonja T

Visst är det härligt när man känner att man hunnit med mycket under en o samma dag:))
Tänk om var dag var sådan... men det är ju ingen risk! Inte hos mig iaf:)
Som sagt - hur många platser finns det till den 9'e??? Ungefär:)

//Sonja

2007-02-21 @ 22:30:20
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Petraso

ja ni kan ju se i min blogg hur man kan se ut när man ska på sådant party... hi hi

Får hejda mina inköp lite.... har ju det mesta!
Men älskar ju de stämplarna men man kan ju inte ha allt....

2007-02-22 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback