Andra advent..

..och jag har varit näst intill osynlig på nätet sen förra veckan.. Har haft fullt upp minst sagt, och det blir kort även idag, för nu har jag lilla mamma på besök :)

 

Dagens adventslucka innehåller följande utmaning: (se även förra inlägget)

1. Maila ditt allra bästa julgodisrecept till mig ;)  ps.. jag ääälskar choklad!   hella.sjolund [snabel-a] hotmail.com

2. Berätta vilken julklapp du allra helst skulle önska dig hos
StoryHouse och varför just den.

3. Hjälp mig hitta på ett julklappsrim till ett presentkort på IKEA


image255

Ha en riktigt skön andra adventskväll.. nu ska jag gå och fika med mamsen :)

Kommentarer
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

Postat av: Anneli

det är tredje advent nu juh!

2007-12-16 @ 01:45:26
URL: http://disspinnen.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Nu har jag mailat dig. Såg att jag var lite "otydlig" i motiveringen under 2:an men jag tror att du förstår ändå?!

Kram, Gunvor

2007-12-16 @ 10:59:40
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback