Scraphelg o Valborg

Här har man längtat efter cybercrops och vad händer.. jo det kommer 3 st på samma helg! och dessutom.. jag får ingenting gjort :/  Påbörjade flera projekt, men inget som ville sig riktigt.. En endaste LO gjorde jag i söndags, men det var det hela. Men jag har fått massor av ideér, så jag ska ägna denna vecka åt att testa en del nya "trix"



I övrigt.. ja jag har varit trött, trött, trött.. jäkla pollen! Hade tänkt idka trädgårdsarbete under förra veckan när det var så fint, men jag har inte haft nån ork alls till det. Jobb o vila, det var det hela typ :)
Däremot har jag omorganiserat mitt "skräp-hörn" ! Alltid nåt.. inte helt klart än, men jag har köpt mer förvaringslådor o ska hitta ett bättre sätta att organisera min ständigt växande stämpelsamling..

Idag är det Valborgsmässoafton, men här i skåne känns det inte som nåt märkvärdigt. Har inte hittat en enda brasa i närheten.. I norrland, där är det eldar, stora som små, i vart enda litet kvarter o byhåla. Saknar att stå där vid elden o småfrysa lite sådär. Man ska stå där o huttra med sin överkokta varmkorv och huka sig för ungarnas smällare. Det hör lixom till.. Så idag har jag mest slappat faktiskt. Städat lite här hemma o så bara.

I förra veckan var jag och hälsade på Lisa o bebisen, med kameran i högsta hugg. Vi poserade o fotade och det vart en hel del fina kort faktiskt. Hon sov snällt hela tiden, så det var inga protester. Ett litet smakprov kommer här
image116 

Jag kunde inte hålla mej, utan var tvungen att photoshoppa lite när jag kom hem :) (Blomman är på riktigt.. hon var så söt med blomma bakom örat)

Dags att sova nu. I morrn ska jag ta tag i ett par viktiga måsten som jag dragit på.. länge! 
..ooh hjälp!! jag får inte glömma att deklarera oxå.. 


Kommentarer
Postat av: Augusti_73/Anna

Jättejättefint foto! *Kär*

Postat av: Pia

jättefint du gjort! Och vilken härlig bebisbild!! Sååå söt... fattar inte vart tiden tagit vägen när man ser sina egna STORA barn helt plötsligt. De var ju nyss så små bebisar...

2007-05-02 @ 21:40:01
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Sonja T

Vilken ljuvlig bild!!! Hälsa Lisa så gott när du träffar henne!
Så du är inte heller vän med 'herr Pollen' - inte jag heller:( Blä... björken är värst o det är inget kul, så jag förstår dig...

Kram Sonja!

2007-05-02 @ 22:11:23
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: cattis

Ååå vilket fotografi!!!! Så bedårande!!

2007-05-11 @ 10:33:29
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback