Jorå, jag lever allt..

Däremot har det varit, minst sagt mycket ett tag nu..  Först var det mycket stress, sedan kom min mamma hit en vecka och sen när hon väl åkt hem.. ja då fick hon åka in på sjukhuset.. så mina tankar har varit gräsligt splittrade ett tag. Men mamma är hemma nu o stressen har lagt sig.. lite iaf!

Fast jag hade faktiskt hunnit med att pyssla lite innan jag "försvann" :)

Ett litet påsk/vårpynt, inspirerat från senaste Scrapbooking.-mm till svärmor, min första freestyle LO med allt material från
StoryHouse och ett retrokort med stämplar från Sideshow Stamps.

      

Sedan har jag en liten.. eller, för mej, ganska stor hemlis oxå! Men den kan jag inte berätta om riktigt än.. om man uttalar det högt kanske det inte blir av ;) men om en vecka el två vet jag mer.

Söndagen ska jag tillbringa i trädgården (trots att jag är vaken mitt i natten.. ovanligt för att vara mej..*not*) Har börjat gräva upp allt ogräs som fått gro igen i flera herrans år och jag tror det kommer att bli rätt bra när det är klart. Har köpt sättlök och frön som ska ner i jorden.. och så ska jag iväg och köpa sättpotatis på måndag, så nu får jag akta mitt pyssel, så jag inte får jord på det :P

Avslutar med en härlig bild jag tog uppe i Båstad när mamma var här.. en riktig trollbäck! Man nästan kan höra näcken där i bakgrunden...  nää.. jag måste visa en till bild.. kan man annat än älska den här lilla näsan!?? Min lilla gose Lukas.. jag vill nästan bita i den :D

  

Kommentarer
Postat av: Pia

Åhhh vilken härlig bäck du fotat. Skönt att din mor mår bättre och att din stress lagt sig lite.
Vad nyfiken jag blir över din hemlighet. Hur ska jag kunna vänta några veckor på att få reda på vad det är??

Postat av: Cina

Där är du ju !!! Har ju saknat dig och dina fina alster. Vilket häftigt kort - det gillade jag SKARPT! Och vilken underbart söt katt - åhhh!
Sen fnissade jag lite för jag har precis suttit och lagt in en bild på bäcken här i byn ;)
Skönt att mamma är frisk igen !!!!
*kraaaaaaaaam*

2007-04-15 @ 22:19:29
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/e
Postat av: Thina

Hej! Hoppas din mamma mår bra!
Hur går det, blir det WGT?? Vi har blijett och allt fixat:-) Vill bara att tiden ska gå fortare åxå..

Måste ju snoka lite ;-)

2007-04-19 @ 16:01:17
URL: http://tantstrul.webblogg.se
Postat av: Eivindrebecka

Keep safe. Look out for one another.

2009-03-17 @ 14:59:08
URL: http://eivindrebecka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback