Mer "spökiga" kort

Här kommer resten av korten från min helg med "skräck-tema" !
Kist-kortet var tänkt bli ett halloweenkort det med, men så kom jag på att jag nog behöver några "gothiga" julkort, så då fick det bli så i stället. Blod-kortet är kanske inte så gulligt, men det var aldrig min avsikt heller :)  PP-häxan är gjord från en bild på nätet o klänningen är klippt i lacktyg, även om det inte syns på bilden.  Det här var så kul, så jag måste nog ta o göra lite fler halloween-kort nån dag framöver :)
74222-1574222-1474222-13

Kommentarer
Postat av: Ulrika

WOW! Verkligen fina skräckkort... gillade PP-häxan jättemycket. Superfint!

2006-09-05 @ 19:03:18
Postat av: Sonja

MMM... läckra kort, precis min stil, hehe:)) Mera!!!

2006-09-06 @ 23:45:55
Postat av: Anneli

Skitsnygga kort som vanligt.
Däremot tycker jag inte du ska behöva förklara dig för att nåt kort inte var så gulligt. De som blir upprörda för att allt inte är pluttinuttit och små söta kissemissar kan ju dra åt.... tycker jag. Hurra för Hella da Queen of da kortillverkning!!!

2006-09-07 @ 10:42:16
Postat av: Gunvor

Fasligt häftiga kort Hella! Så uppfriskande att se annat än gullegulliga kort och ATCs!

Kram, Gunvor

Postat av: Moma

Å vilka fina kort! Jag gillar speciellt häxkortet!

2006-09-08 @ 07:54:40
URL: http://www.bigmoments.se/start.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback