Bazzill goes *bling*bling*

74222-27
Idag fick jag för första gången syn på nåt jag bara MÅSTE ha! Det kommer nya
bazzill med bling! Jamen fatta.. hur coolt som helst! Så snygga färger o samma struktur, men med lite skimmer.. *jag tror jag svimmar*  Undrar just vilka som kommer att ta in dom...?

Och som det inte vore nog, så kommer en hel drös nya färger i dom vanliga oxå!
Bazzill Basics släpper även nya fina chipboardbokstäver som verkar mycket lovande.
En anpassad förvaring från dom kommer nog att locka många som inte fått tag på bra förvaring för papper än, snygg o praktisk.

Nu hoppas jag bara att jag får mina innestående pengar snart, så jag kan börja shoppa :D

Kommentarer
Postat av: Ejris

jisses såna papper måste *suck* man ju ha....men de får vänta lite plånboken måste fyllas på och just nu står barn skor högt upp på måste ha listan...suck

kram

Postat av: Sonja

Intressant i allra högsta grad:) Frågan är bara hur mycket plånboken tål? Oktober månad har varit tuff efter både scrapmässa och träff:) Men lite ska vi nog kunna pressa fram:)

Kram *S*

2006-10-19 @ 18:21:27
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Klart intressanta, tänk vad mycket kul man kan göra med dem.

2006-10-19 @ 19:05:33
Postat av: Carina

Hej på dig !

Jag var ju bara tvungen att komma hit och titta vem det var som jag la in länken på - på Sonja´s sida... hi hi !

Å vilken fin sida du har, och precis som Sonja är ju en skicklig scrappare ser jag. Jag är verkligen imponerad av allt ni gör. Önskar själv att jag hade tålamod att sätta mig med sånt.

Saken är ju inte att jag inte vill - utan att jag vill nog alldeles för mycket och jag VET innan jag ens har börjat att det kommer ta upp precis all min tid, och det går ju inte för sig bara.

Läste lite på din personliga sida också... känner igen mig mycket där i mig själv faktiskt. Här har du också en som älskar synth musik - även om det nu var mera när jag var lite yngre.

Du får ha en trevlig helg och det var jätte roligt att komma hit och se din sida. Hit lär jag komma flera gånger är jag säker på.

Kram Kram

2006-10-20 @ 16:24:06
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Dom nya Bling papprena är döläckra. Måste också ha när dom kommer.
Ha en bra helg.
Kram Eva-Lena

2006-10-20 @ 18:47:08
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Nicolasmerethe

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-05-24 @ 11:57:45
URL: http://nicolasmerethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback