La dolce vita

Hade glömt min svägerskas födelsedag, så jag fick snabbt som ögat slänga ihop ett kort i söndags (hon fyllde på måndan) Det fick helt gå i det ljuva livet och glamourens tecken, med bling o glitter som tyvärr inte syns på bild.. Men det är svart glitter runt ramarna o rosa glitter på några detaljer på småbilderna.
 Naturligtvis hann hon inte få kortet i tid, men jag hoppas det kom igår iaf.
Skönt att göra nåt annat är julkort oxå, för det känns lite segt just nu!

La dolce vita

I fredags var jag på kurs med Rusty Pickle oxå o det var himla trevligt! Vi fick göra en jul-ABC bok för julens alla bilder. Kan inte göra klar den förrän efter jul, men jag ska givetvis lägga in bild när den är klar :)
Nu ska jag gå pigga upp mej och skaffa ett jobb, för det har min "mamma" sagt åt mej ;)

Kommentarer
Postat av: Lilo

Låter superspännande med ett julalbum, ser fram emot att få se det! =)

Postat av: Sonja

Vilket helläckert kort - kan tro att glittret blir pricken över i:et:)
Mmm... julkorten håller oxå på o tråka ut mig lite smått här (redan!), men har jag nu börjat så får jag väl fortsätta med några till:)
Lycka till emd jobbsökandet:)

Kram kram *S*

2006-11-22 @ 18:31:30
Postat av: Ulrika

Urläckert kort, precis i min stil! Ju mer bling och glitter desto bättre!!

2006-11-22 @ 20:08:13
Postat av: Ingela

Läckert!
Jag vet ingen som kan rosa som du.

2006-11-23 @ 15:19:16
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: Gunvor

Häftigt kort! Jag ser fram emot att se RP-albumet när det är klart!

Kram, Gunvor

2006-11-25 @ 18:46:17
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Agneta

ett jättefint kort verklgien. Kul med ett som itne ser ut som 'alla andra' :)

2006-11-26 @ 19:58:59
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Tonje

Hei,
Jeg fant link til bloggen din på ATCards.com.... Kjempefin blog. Jeg liker spesielt de søte julekortene du har laget!!!

2006-11-27 @ 22:07:16
URL: http://tsjoh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback