Scrapbooking på TV4

Ni missade väl inte TV4 nyhetsmorgon i dag visade scrapbooking!?  Tjejerna gjorde julkort, en LO, en ram och denna söta fotokub!  En perfekt present att ge bort och ett annorlunda o kul format.
Dessa finns att köpa på
www.storyhouse.se , så passa på att ge bort en annorlunda och personlig julklapp i år!

Scrapbooking på TV4
I övrigt bjuder helgen på julstädning och ytterligare pyntning. Har mammsen på besök några dar, så här ska styras upp julbak o köttbullar i veckan. I morrn ska jag visa ILVA i Malmö och sen ska vi besöka Helsingör i veckan... så jag blir kanske lite smått osynlig några dar, men jag ska se om jag hinner uppdatera lite bilder, för vi ska nämligen göra julkort (mest mamma) oxå innan hon far.
Ha en skön andra advent!

Kommentarer
Postat av: Chrissysoder

wow en sån måste ju jag försöka göra när jag får tid...Förresten Hellan jag behöver hjälp med utseendet på min blogg hur fasen kan jag få den snyggare???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback