Om att scrappa, utan att veta om det..

Min kompis Anneli i Umeå fick detta julkort i år av sin bror i 40 årsåldern. Han är, som jag förstått det, ganska kreativ och jobbar med växter till vardags. Tydligen brukar han göra lite annorlunda "klipp-ihop" kort till jul och i år var inget undantag. Jag tycker det var mycket fyndigt, dock inte så traditionellt.. men vad gör väl det!? Om en kille, helt utan att ens veta om det, har scrappat kort.. ja då måste det ju uppmuntras. och varför inte visas upp! :)  Om han sen inte blir så superglad över att höra att han, som Anneli uttryckte det "håller på med klipp o klistra hobbys som amerikanska hemmafruar håller på med"  det får han allt svälja, för jag tycker helt klart han har talang för det.. en oslipad diamant ;) Jag bad henne tipsa om ATC, för det kan nog vara nåt som han troligen skulle gilla.
Titta noga, för tussen på luvan är bomull o snön på bakgrunden är Tipp-Ex duttar! :D

Om att scrappa omedvetet

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror att chansen att han skulle börja med ATC är ungefär lika med noll. :)
Och tänk dig honom på en scrapträff...alla smöriga fluffbruttor som snörper på munnen för att han inte skrappar om sitt barn med nallar och hjärtan runt om. he he...

2006-12-22 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback