en utmaning till..

... att anta som jag hittade hos Gunvor

Vilken svordom använder du mest?
fan
Äger du en iPod?
Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Använder mobilen som väckare o det varierar från dag till dag
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nehejdu
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja
Vilken var den senaste filmen du såg?
Ser just nu på Shanghai Knights
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en egen bil.. en Toyota RAV4.. svart, extrautrustad med fläskiga högtalare o mycket krom
Har någon någonsin kallat dig lat?
hehe... ja det händer tyvärr rätt ofta
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nä, men jag kanske skulle behöva vissa dar
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Marilyn Manson - Holy Wood (In the Shadow of the Valley of Death)
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
båda
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja
När var senast någon stötte på dig?
ehh.. jag vet inte.. el minns inte
Vad åt du till middag?
tacos
Använder du huvtröjor?
luuuuv them!
Kan du vissla?
jajjemän
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nja, nån enstaka bara
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
åk du, jag står o tittar på jag!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är jag övertygad om.. alltid retar jag nån
Vilket riktnummer befinner du dig i?
042
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej inte direkt
Vilken film kan du alla replikerna till?
många.. jag är filmnörd
Äger du några bandT-shirts?
ja en Sisters of Mercy t-shirt och en Depeche Mode t-shirt
När flög du senast?
För ca 2 månader sen
Läser du för skojs skull?
Ja, bla..
Pratar du några andra språk?
ja engelska hjälpligt och lite knackig tyska
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär.. alltid!
Vilka gör du, önskningar eller planer?
mest önskningar.. jag är en liten drömmare
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja jag vill ha en tatuering i nacken o en till piercing i tungan.. och en i labret (strax nedanför underläppen)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nä det är inget jag förväntar mej
Kan du kasta macka?
Ja
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men det vore rätt coolt
Vad har du med dig in på bion?
godis
Vem var din favoritlärare?
Håkan Andersson i högstadiet o Anita Volgsten på gymnasiet
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
jajjemän
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska, bild och naturkunskap
Gillar du att flyga flygplan?
det är ju inte skitkul, men går snabbt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor och medkänsla
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
konstig fråga.. men ja jag antar det
När sov du senast på golvet?
minns inte
Vilken är din favoritdrink?
lumumba el piña colada
Gillar du din boendesituation?
relativt ja, men skulle behöva lite tillskott i renoveringskassan
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-8 om jag ska må hyfsat, men helst 7-8 iaf
Äter du frukost dagligen?
ja, fast tiden varierar mellan kl 9-12 typ :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det varierar
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
hrmm.. jo
Vilken är din favoritfrukt?
sharonfrukt o clementiner till jul
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
jo fast inte i godiset :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
27....... för 9:e gången :D
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
jo rätt så, men ibland är jag lite för snabb o missar nån bokstav själv
Tror du på liv på andra planeter?
det vore konstigt om vi var dom enda i detta universum
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
en bekants sambo, som är rätt störig..
Tror du att Gud är man eller kvinna?
It´s on a "need to know" basis - and I don´t need to know.. I will find out!
Vad var det senaste du åt?
Ragusa choklad o ett glas fanta
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
olika..
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
jag var nära att få heta Eva-Marie, eftersom mormor hette Eva o mamma heter Gun-Marie.. men det blev inte det som tur var.. även om jag är måttligt road av "Helene"
Gillar du senap?
Ja.. söt o stark ska den vara.. Johnnys eller min egen hemkokta
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"jag går och lägger mej i stället"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
nej, hellre äter jag mask
Sover du på sida, mage eller rygg?
framstupa sidoläge när jag somnar, men vaknar nästan alltid på rygg
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
måste tänka på det.. även om Lasse tycker att jag är lik Fran "Nanny" Fine i The Nanny
Har du någonsin köpt något från eBay?
Japp.. embossingpulver o en tiara till bröllopet
Tycker du om att krama folk?
ja.. mysigt
Skulle du säga att du är trendig?
nä.. jag orkar inte längre.. o dessutom är det trendiga inte alltid snyggt
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
vet inte
Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Tjorven när jag var liten (härmar Gunvor.. så sant som det är sagt!) och Grynet på sista åren
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
C-3PO en besserwisser, precis som jag ;)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
det finns, men jag minns inte nu
Tycker du att du är attraktiv?
det skulle nog kännas lite överdrivet.. iaf just nu.. blek o fet *s*
Vad är du allergisk mot?
pollen o nickel, så vitt jag vet.. troligen damm oxå
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
alla gör som dom vill.. jag ser om mitt eget "hus"
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.. kött är gott!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
André tror jag- det var iaf vad mina föräldrar tänkte döpa min bror till först, men ändrade till Mikael sen.


Kommentarer
Postat av: Ingela

woaw, den var lång ;-)

Vill bara önska dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kramiz

Postat av: Sonja

Himla kul o läsa... 'äta mask' istället för att hoppa... hehe... ligger nåt i det:)

*S*

2006-12-31 @ 11:32:05
Postat av: Gunvor

Kul att få läsa om fler sidor av dig Hella! Och få veta (bl a) vad du heter "på riktigt".

Kram och Gott Nytt År!

2006-12-31 @ 15:57:18
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Thina

Hej! Jag har en utmaning till dig på min blogg :-)
Hittade hit och snokade lite. Fin sida ju! Och du är duktig på att göra kort å grejer!

Thina

2007-03-08 @ 12:49:10
URL: http://tantstrul.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback