Storstädningen avklarad !

Efter en längre tids frustration över att sitta och ta upp plats vid matbordet, så har jag nu äntligen tagit mej i kragen att fixa till, en åtminstone, tillfällig pysselhörna. 
Det känns riktigt bra och jag har redan hunnit prestera en ATC swap vid min nya plats!

74222-874222-774222-674222-5

För tillfället är det inte lika avplockat på skrivbordet, men det känns toppen att veta var allt ska vara när jag väl ska städa undan. Det är lite smågrejer kvar att fixa, men det tar jag eftersom nu.
Det ska till lite mer förvaringsboxar, sortera banden, ordna mappar till andra mappvagnen så jag får in alla papper bla.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ut att vara en riktigt mysig liten hörna du fått. :)

Postat av: Ulrika

Tjuuuusigt! Vad fint det blev i din nya hörna.

2006-08-17 @ 19:51:48
Postat av: Lisa

Ordning och reda det gillar jag........
skönt att slippa plocka upp och ner allt hela tiden.

2006-08-22 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback