Scräphörnan !

Nu är jag i full gång att få ordning på min tillfälliga pysselhörna iaf.. äntligen! Har pratat om att jag måste ta tag i detta länge nu, men det har inte blivit av. Jag tror att det beror på att jag väntar på att vår övervåning ska bli klar, så jag får mitt permanenta rum där uppe.. Men nu får jag en tillfällig hörna här nere i stället. För det kommer säkert ta minst ett halvår innan vinden är klar.. minst!

Ja, för tillfället så har jag alla, och då menar jag ALLA mina saker utspridda i vardagsrummet.. på bordet, på golvet, i banankartonger o i mappvagnar, som står lite varstans :D Helt hysterisk oordning och inte speciellt kul att pyssla heller!

Men innan helgen är slut, så ska ni se på andra bullar! :) Jag visar, med skam, min nuvarande hörna.. håll utkik efter den uppfräshade och nya hörnan!



74222-4
Notera den fina ordningen på papperen *suck* men det BLIR så efter ett tag.. jag vet inte hur det går till...

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag har också alltid undrat vem det är som stökar till bland mina papper?!

Nu kommer jag att kolla in här med jämna mellanrum för att se hur det går för dig Hella! Lycka till!!!

Kram, Gunvor

Postat av: Kjetillilly

Perfect work!

2009-01-21 @ 09:15:56
URL: http://kjetillilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback