Nya stämplar

Idag kom mina nya julstämplar från Magnolia.. en julgran, julgranskulor och en vinterflicka. Har fått en stor beställning på julkort, så nu ska här produceras julkort hela hösten. Kan tänka mej att jag är less när det väl är dags att börja på mina egna, men det blir ett senare bekymmer..

74222-10

Annars idag har jag varit hemma med en bråkig mage och en sträckt muskel (troligen) i skuldran, så jag jag suttit en stund o färdigställt en ATC swap jag är med i. Orkar inte så länge pga värken, men nu är dom klara iaf. Bild kommer senare, för jag vill ju inte förstöra ifall nån råkar se i förskott :)

Förhoppingsvis känner jag mej bättre i morrn så jag kan jobba igen.
Lördagen kommer att tillbringas på Malmöfestivalen. Ett av dom största utlänska synthbanden kommer till lilla sverige och det kan inte missas!
Frontline Assembly har hängt med ända sen tonårstiden o detta är första gången jag har möjlighet att se dom. Givetvis ska kameran få följa med!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej sötis. Jag hittade dig nog allt =). Ska vi ta en fika en dag så kan du testa mina stämplar ;-). Kram Martina

Postat av: maria

hej! jag hittade din blogg via joleen, den ser jättefin och inspirerande ut så nu ska jag spana runt lite på sidan :-)

2006-08-17 @ 19:15:19
URL: http://stelpalitla.blogspot.com
Postat av:

2006-09-29 @ 06:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback