Glad ! !

Jag är så glad o stolt idag!  Mitt bidrag i månadstävlingen på ATC-forumet  vann första pris och mitt andra bidrag i tävlingen kom på andra plats.. ni förstår!! :)  Priset är att bilden kommer att finnas på förstasidan på hemsidan o forumet i en månad.


74222-2

I övrigt är min dag ganska trist och består mest av städning och annat sånt nödvändigt, men ikväll ska jag pyssla lite med, dels en ny ATC jag jobbar på och förbereda för beställningen av bröllopsinbjudningar som ska vara klara här i veckan.



Kommentarer
Postat av: Gunvor

Kul att du har skaffat blogg Hella!

Ditt ATC är verkligen kanonfint! Jag förstår att det vann majoritetens gilland. Grattis!!!

Postat av: gamla mor

Grattis till vinsten.
Kanonfin ATC!

2006-08-07 @ 18:52:42
Postat av: Monica

Denna är bara så läcker.
Så gillade jag de nya du gjorde på scraproomträffen i fredags. (filmsnutten)

Monica

2006-09-16 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback