Crafty Individuals 3D card

När jag såg den här stämpeln, så visste jag direkt att jag måste göra som ett tittskåp i 3D!
Jag stämplade motivet 3 gånger. 2 gånger i svart och en gång i grått (den med ansiktet)
Alltihop är färglagt med promarkers och utklippt i olika delar som jag monterat på 3D-kuddar.
Ansiktet har jag täckt med Crackle Accents från Ranger Ink. Tyvärr smetade stämpeldynan
ut lite när jag tog på lacket över ansiktet, men det syns i alla fall ;) 
Stämpelmotivet kommer från Crafty Individuals och har nummer CI - 264
Swirlstämpeln kommer från Inkido.




Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Wow, läckert!

Postat av: Cina

Så jäkla snyggt!! Otroligt fint, och så häftigt det blev med 3D motivet. Crafty ligger mig varmt om hjärtat, man tröttnar aldrig på deras stämplar ;)

BRA jobbat Hella!

kram

2011-01-26 @ 12:19:29
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Ellis

Åhh vad snyggt det blev! =)

Kram Elenor

2011-01-26 @ 14:33:48
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback