Halloween treats

Alla gillar kanske inte Halloween-traditionen, men håll med om att små godisaskar är ändå jättekul att göra! Den här asken är i form av en pommes-friteshållare och jag har krympt ner den lite i storlek för att passa lakritsklubborna jag köpte på Rusta.





Stämplarna kommer från
StoryHouseSpöke, Randiga Krumelurer och Fladdermöss

Fladdermössen stämplade jag på genomskinlig plast med vattenfast stämpeldyna. Det täckte kanske inte jättebra, men jag tycker det blev helt ok ändå. Ögonen förstärkte jag med vit penna och röd Stickles.
Den svarta ståltråden snurrade jag runt en penna och limmade fast på plasten med 3D-lack som torkar genomskinligt. Mallen till asken hittar du HÄR

Tack för idag och titta gärna in snart igen, för jag har fler halloweenprojekt att visa upp! ;)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag gillar halloween, vad läckert det blev! =)

Kram

Postat av: Jenny

Men gud vilken söt liten godisbytta! :D Själv så ääälskar jag halloween och allt som hör till! Kram!

2010-09-22 @ 21:53:38
URL: http://fatshionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback