Ännu mer halloween

Med stämplarna från StoryHouse har jag gjort ett halloweenkort i camouflagegrönt och svart, bara för att variera mej lite ;) med en liten touch av rött på stämpeln med hjärtat som hänger i en tråd. Spindelnäthörnet är gjort så det passar perfekt ihop med hjärtat. Bakgrunden har jag svampat med Distress Ink - Old Paper och kanterna i övrigt är chalkade med Distress Ink - Black Soot



Det mönstrade pappret i bakgrunden kommer från Basic Grey, där jag även klippt ut döskallen ifrån. Kvistarna är utstansade i svart för att passa in och bandet kommer från Panduro.

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jätteläckert kort! =)

Kramar

Postat av: Primia

Va ja gillade detta kortet. Tyckte om hjärtat ihop med det "svartruffiga".

Hit kommer jag fler gånger och kikar, fanns massor av inspiration.

2010-10-07 @ 10:07:43
URL: http://www.primia.blogspot.com
Postat av: maxell

Men gosh va jag gillar!



Pappret - va sjutton heter det då tro?

2010-10-12 @ 23:35:13
URL: http://maxellexam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback